Кариера

Административен асистент

Дали си подготвен за твојот нов предизвик? Дали сакаш интересна и динамична работа?
Венерас е вистинското место за тебе!
Ние сме тука да ти понудиме одлична работна атмосфера, можност за унапредување, сигурни примања, во топли и пријатни услови за работа, динамика во контакти со клиенти, соработници и деловни партнери!
Доколку сакаш предизвик, лесно се прилагодуваш, имаш позитивен и професионален пристап кон работата и ги поседуваш потребните квалификации, те повикуваме да се приклучиш кон нашиот Тим. Те очекуваме!

ОПИС НА РАБОТНОТО МЕСТО

Вршење на општи административни работи:

  • Подготовка на договори и архивирање;
  • Прием на повици;
  • Комуникација со странки (закажување состаноци);
  • Учество во подготовка на основни административни документи (класифицирање и ажурирање на податоци);

ПОТРЕБНИ КВАЛИФИКАЦИИ

  • Работно искуство со канцелариско работење;
  • Завршено високо образование (предност имаат кандидати со завршен економски факултет);
  • Силни организациски вештини;
  • Силни вербални и писмени комуникациски вештини;
  • Позитивен пристап кон клиентите, колегите и решавање на работните предизвици;
  • Прецизно и точно управување со информации, податоци и документи;
  • Способност за ефикасно работење во динамична средина со комерцијална ориентација и работа под притисок;
  • Способност за правилно, оптимално планирање и извршување на работните задачи, како и на ненадејно зададени задачи со приоритет;
  • Способност за јасна и ефективна комуникација со личности од различни хиерархиски нивоа и националности.
  • Ако се пронаоѓаш во бараниот профил, испрати твое CV на email: mgrveneras@yahoo.com или support@venerasgroup.mk

    Останете информирани

    Регистрирајте се за да примате редовни информации во врска со нашите понуди